Gode morgon, gode morgon!

Morgonen har varit as seg och jag har somnat om hela tiden. Mamma har fått säga till mig 70 11000 ggr som hon säger, haha. Jag har iallafall gjort mig klar, ätit frukost och nu sitter jag framför TV:n med laptopen och kollar på ett barnprogram med Maximus. Jääätte intressant men väldigt jobbigt för dom upprepar saker hela tiden för att småttisarna ska förstå. Aja, jag har missat en del lektioner men det är små lektioner som inte ens är viktiga. Jag börjar 09.40 iallafall så jag ska väll dra snart. Jag vet bara inte vad jag ska ha för ytterkläder på mig för vädret är lite skumt idag. Vi får se hur det blir! Nu ska jag förbereda mig för skolan och underhålla Maximus lite. Vi hörs! :)


We Don't Celebrate Sundays Anymore!


Kommentarer

Postat av: S

We don't celebrate..

2010-05-27 @ 13:05:19
URL: http://energiboll.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback