Done with the heroes!

Nu är jag klar med mitt stora arbete om hjältar och jag kan äntligen pusta ut. Jag har inte så mycket kvar i skolan längre. Prov i SO, prov i NO, job interview i engelska och ett matte test, wiho! Var tvungen att räkna upp allt för att komma ihåg det sen. Det känns skönt att snart få sluta 9:an, äntligen slipper jag skiten. Jag hoppas det inte blir värre i gymnasiet, hahah.

Nu ska jag plugga till SO provet och äta lite godis som blev över från igår. Jag ska även dricka mig full på vatten och sola lite eftersom solen är här! :) Jag sitter ute med laptopen så det blir lite svårt att föra över bilder så därför blir det inga bilder. Men jag tror ni klarar er utan det än lite stund.

Vi hörs! :)

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback