Cum On Feel The Noise♥


Bild från igår. Idag är det mulet och trist!

Det blev en rätt lam dag igår. Mattias kom hit och sedan gick vi ner till Mölnvik och köpte Schweppes och choklad. Sedan tillbringade vi kvällen framför TV:n och såg bland annat filmen Kick-Ass. Den var faktiskt bra och grymt rolig, haha.
Just nu sitter jag och klunkar i mig det sista av Schweppesen och lyssnar på otroligt bra musik. Jag har precis duschat och fräschat till mig. Mattias ska sova hos mig idag igen. Han är bara hemma och duschar och byter kläder så jag passar på att skriva lite. Om ni vill veta så ska jag spendera varje dag med honom dom sista dagarna av den här veckan förutom söndag. På fredag sover jag över hos honom och på lördag sover han över hos mig. På lördag ska vi även jobba hemma hos Malin(påhittat namn) och tjäna lite money. Det är även hos henne jag ska sommarjobba i sommar, det ni!
Nu ska jag fortsätta lyssna på musik till Mattias ringer. Då beger jag mig ner till Mölnvik och köper onyttigt och thaimat! ;) Fan vad mitt liv är bra, I love it!

Vi hörs typ imorgon eller på söndag, det blir inte så mycket i bloggen den här helgen. Men kom ihåg varför ni läser min blogg! ;)♥


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback