Besök hos optikern


Har alldeles nyss kommit från optikern och sitter här och dricker te. Optikern undersökte mina ögon och sa att min syn hade blivit något sämre men inte alls mycket. Men det beror på att jag åldras och inte vuxit klart än. Dessutom skulle hon envisas med att jag hade något rött i ögat, jag sa att det var vanligt och hon vara nicka. Haha, men hon var trevlig så jag ska inte klaga. Jag och mamma köpte även nya linser så nu kan jag se i 6 månader framåt, wie! Nu ska jag vänta på mat och dricka upp mitt te. Jag ska även se om jag kan klämma in mitt namn på en uppsats. Haha, uppsatsen är precis så att den får plats på 2 A4 och namnet får inte plats.

Vi hörs! :) ♥


Kommentarer

Postat av: Mattias<3

Världens finaste brud på bilden :)

2010-05-06 @ 18:31:49
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback