" 2 för 30, 2 för 30"...

Hej snyggingar!


Efter skolan stack jag och Mattias till Hötorget och köpte billiga jordgubbar. Vi fick två lådor för 30 kronor. Den där kokheta bussen fick mig att må illa och kunde inte prata pågrund av det. När vi var klara där stack Mattias hem och duschade och jag hoppade i duschen. Jag har hunnit sola och ätit ett äpple sedan dess. Jag ska snart ut igen och njuta av det über fina vädret.

Efter middagen kommer vi åka till Grisslinge och ta med oss våra jordgubbar. Ligga på stranden och äta jordgubbar...vi får hoppas att jag vågar bada. Haha, aja...vad ska ni göra denna underbara dag?:)


Såhär ser det ut framför mig just nu, haha ;)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback