1 timma gitarr och nu Eurovision!

Nu har jag spelat gitarr i ca 1 timma och fått hjälp av min snälla storebror som är grym på att spela gitarr. Nu vet jag exakt hur jag ska spela men hur jag sak få in min röst i det vet jag absolut inte. Min röst är crap och skulle absolut inte passa till den där låten. Vi får se hur det går med det!

21.00 börjar Eurovison Song Contest Semifinal 2 och Anna ska vara med. Självklart man ska se det. Det kan bli tufft för Anna eftersom det fär så många ballader i år. Självklart hoppas jag att vi går vidare till final men jag gillar inte Anna, haha. Vi får hoppas på att hon tar hem det här!

Nu ska jag göra te och sätta mig i soffan, vi hörs senare! ;)


Today's outfit!


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback