Vintagemarket

Igår var jag i stan med mamma. Vi var på en vintagemarknad i ett garaget under Skrapan, om ni vet vart det ligger. Vi skulle hälsa på en kompis till mamma som hade ställt upp ett stånd där. Hon heter Lill och är über trevlig. Marknad var jätte mysig och människorna var jätte snälla. Jag skulle ha köpt en halsduk som jag var förälskad i när jag var i hennes affär. Dock hade hon inte rätt färg, vinröd, så det blev inget köp, buhu. Istället så köpte jag en färgglad(turkos) tunika från ett annat stånd, only 40 kronor ;)

Efter det hämtade vi våra biljetter till Salem Al Fakir, vackra sådana. Det blev även lite shopping, dock bara en stor, blå myströja. Bilder kommer sedan om ni vill se. Den är underbar!

Jag hade lånat Mattias busskort för att komma in till stan så för att han skulle kunna sova över hos mig så hämtade jag honom. Vi köpte med oss cola och hallonsoda och sen gick vi hem. Kallt som tusan var det. Väl hemma hos mig åt vi middag och sedan kollade vi på kärring programmet Körslaget. Inget tips om man säger så. Kvällen slutade med filmen Zombieland och sedan blev det dags för sängen.


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback