Update

Det blev inte som jag skrev i förra inlägget, hehe. Jag orkade inte och mamma blev ganska ledsen, hon ville inte gå själv. Men jag kände mig äcklig så jag gosade ner mig i ett varmt bad och poff så blev jag ren igen. Nu väntar jag på mat och även Mattias som kommer hit om några minuter. Jag saknar honom alldeles för mycket och det gör mig galen. Jag undrar vad jag kommer få för mat...jag går nog och kollar det. Jag är så himla hungrig att mina händer skakar. Gud så negativ jag är! Det här blir nog "the end" av inlägget.

Vi ses! :)


Kommentarer

Postat av: steph

kikar in! =)

ha en fortsatt bra dag!

2010-03-31 @ 17:42:20
URL: http://stephanibell.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback