Stan med mamma

Mattias sov över hos mig tills idag och imorse så stack jag och mamma in till stan. Solen sken och förmiddagen var härlig. Vi skulle till Urban Outfitters, men affären var inte öppen så vi traskade besviket vidare. Jag skulle nämligen prova dom två kjolarna som jag skrev om i bloggen igår. Vi får ta det någon annan dag :)
Vi gick vidare och det slutade med att jag kom hem med kortärmad skjorta och ett vitt linne från H&M. Haha, besvikna mamma hittade ingenting. Jag hittade även en bok på bokrean, Eragon 85 kr på Åhléns :)


Kommentarer

Postat av: rosanna

Snygg! schysst till sommaren!

2010-03-14 @ 20:43:24
Postat av: Your Loverboy Mattis :)

Skitsnygg! skulle passa till ett par vita jeans på sommaren :) älskar dig älskling <3

2010-03-14 @ 20:58:34

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback