Plugg och mera plugg!

Nu har jag suttit och pluggat i en timme sedan jag kom hem från skolan. Jag är klar som tur är och slipper göra det sen. Nu har jag faktiskt ingenting kvar som ska vara inlämnat den här veckan. Dock har jag en Film review som ska vara inlämnad på måndag, segt! Får väll göra den också och se om det går bra annars är det bara att skrota skiten. Nationella proven idag gick väll bra men det är ingenting jag vill prata om. Jag går bara grubblar över fel jag kanske har gjort då.

Ska först äta upp min goda klubba(orkar inte vänta längre) och sedan ska jag göra min Film Review. Roligt va?;)


Kommentarer

Postat av: S

Hur får du in reklamen på bloggen o hur hittar du den?

2010-03-16 @ 17:20:36
URL: http://energiboll.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken sida?

2010-03-16 @ 18:46:03
Postat av: Anonym

Ja det var ju den jag vissa dig men sidan du skrev som tipsa? xD

2010-03-16 @ 19:57:29

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback