Ny, bra mentor :)

På mentorstiden så fick vi en ny och jätte bra mentor. Vad han heter kommer jag inte ihåg nu men jaja. Han är så bra för han kommer hjälpa oss i alla ämnen. Han har skrivit upp alla prov, omprov, inlämningar och sådant som vi har. Så idag har vi gjort ett schema för hur alla ska plugga, eller iallafall för vissa. Vi som ligger före alla andra går inte efter det schemat men vi har heller inte det så stressigt. Jag har bara två prov att plugga till medans andra i klassen har prov, omprov, inlämningar, rester och gud vet vad. Det finns något som heter eget ansvar och det har jag i blodet, haha. Vi har även en till mentor som heter Lena och hon är också jätte bra. Dock inte lika bra som den nya. Han hjälper verkligen hos med allt till skillnad från den gamla. Han kom inte ens på mentorstiden och våra övriga lektioner som han har oss i.
Nog om skolan! När man har kommit hem så ska man inte behöva tänka på skolan men det blir så en då. 

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu. P.S upptäckte precis att jag har två skärsår på tummen och pekfingret. 

ZzZzZzZzZzZzZz, sova är ingen bra idé så jag tar nog och äter något för att piggna till lite :)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback