Bryan Adams

Vid 16.00 tiden så stack jag till min pojkvän. Vi gjorde ingenting speciellt, myspys och prat bara. Jag är iallafall hemma igen och jag har precis ätit middag. Pasta och sås med kassler och till det så fick man wookade grönsaker, gottigott. Jag vet inte vad jag ska göra nu för jag har ingenting att göra. Om min pojkvän hade följt med mig hem(som han hade tänkt göra) så skulle jag ha någonting att göra nu. Suck, det blir säkert en tråkig onsdagkväll. Men man kan inte få allt i livet så det är bara att acceptera :)

Jag har hittat en massa live framträdande från olika artister som verkligen får mig att rysa. Den som får mig att rysa som mest är nog Bryan Adams - Summer of'69 - Live in Lisbon . När publiken sjunger med vid 03.08- 03.22 är helt amazing. Jag älskar verkligen när hela publiken sjunger med för då får man känslan av att artisten och publiken får kontakt.

Jag skulle så gärna vilja se honom live men han kommer nog aldrig till lilla Sverige.


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback