Nationella Prov!

Imorgon mellan 08.30 och 13.00 sitter jag och gör Nationella prov i engelska. Underbart va? Nej, jag skulle inte tro det. Första delen är läsdelen, där läser man några texter och svara på frågor. Andra delen ska man lyssna, man lyssnar på en text och sedan ska man svara på frågor. Jag tror att läsdelen kommer gå bra för mig, men den andra delen vet jag inte. Jag hoppas att man får lyssna två gånger, i alla fall.

Idag fick jag även reda på betyget till bildprovet som jag gjorde för någon vecka sen. Haha, för det första så vara det BARA jag som fick VG. Det var två i klassen som fick G+ och resten fick IG eller hade inte gjort provet.
Jag blev as glad när hon först var arg på hela klassen coh sedan kom fram till mig och sa "Och det var du som fick VG!" med ett leende. Haha, hela klassen stirrade. Jag är as stolt över mitt VG (a)

Jag sitter och lyssnar på Pain Of Salvation och ska snart gå och lägga mig. Det blir ingen "Petra Mede Show" för jag måste vara pigg imorgon. Det är bra att vi har 30 minuters rast mellan del 1 och del 2 för annars hade jag nog kraschat imorgon.

Ni får ha det så bra, godnatt!:)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback