Nationella prov igen...

Kom precis hem efter en underbar kväll med min pojkvän. Mys, mys och mera mys. När vi vara på väg hem(han följer alltid med mig hem) så köpte han en choklad Milkshake. Det var åratals sen jag drack en Milkshake så jag njöt, hehe. När jag kom hem så såg jag att min kanin var väldigt sur på mig. Hon kollade på mig med svarta ögon och så hade hon förstås dragit ner hela matburken i sin bur. Tur som var så fanns det ingen mat i burken. För att vara snäll så gav jag henne en morot som hon biter febrilt på just nu, haha!

Imorgon har jag Nationella prov i engelska igen. Den här gången är det skrivdelen, jag ska antagligen skriva en uppsats. Jag hoppas fan att det kommer gå bra, dock kommer jag säkert ha problem med att hitta dom rätta orden. Önska mig lycka till?(a)

Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon kommer det fler underbara(?) inlägg ;) Tills dess kan ni väll skriva till mig vad ni vill läsa om :) Godnatt!

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback