Min morgon...?

Idag vaknade vi tidigt, någon gång vid 10.00, och gick upp och åt frukost. Efter det drog vi upp Vincent som hade legat i soffan och sovit. Vi ville ha någon stans att sitta medans vi kollade på film. Filmen vet jag inte vad den hette men den var grymt rolig, haha. Han åkte dock hem för inte så länge sen och jag saknar honom FÖR mycket. Mamma och pappa är och kollar på en ny soffa till oss. Den såg underbar ut i katalogen men vem vet. Jag är ganska ensam här hemma förutom Vincent. Han har förresten bytt dialekt, det beror på att han spelar CS med en skåning? Jag vet inte vilken dialekt han har men ja. Nu ska jag ta något att äta för jag är aphungrig!

Seeeeeees!


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback