LET'S DANCE FINAL! :D

Idag är det äntligen dags för finalen i Let's Dance 2010. Det ska bli jätte spännande för jag tror rösterna är ganska lika mellan dom paren som är kvar. Jag undrar vilka danser dom kommer dansa idag och vilken koregrafi dom har gjort :) Båda paren är jätte bra men tyvärr kan inte båda paren vinna. Dom som är med och tävlar om vinsten är:

Mattias och Cecilia

Cecilia och Tobias



Jag ska se programmet hemma hos min älskade pojkvän med en godispåse i knät. Vilket par tycker ni ska vinna? :D Jag tycker iallafall att Claudia och Tobias ska vinna, varför vet jag inte. Men det är nog för att jag inte tycker om EMD, haha.

Programmet går på 4:an klockan 20.00 idag, missa det inte! :D


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback