Jävlar vilken idrottslektion!

Idag var det som vanligt ett måste att pallra sig i väg till skolan. Jag kom lite sent men jag kom iallafall dit. Vi hade musik som första lektion och jag kan meddela er att jag äntligen kan harmoniläran. Det kommer gå strålande på provet nästa tisdag...hoppas vi. Sista lektionen var idrott och lektionen var ingen lek. Vikarien(nya mentorn, AS BRA!) hade gjort en hinderbana som såg lätt ut. Attans så fel vi hade! Den var as jobbig och man skulle springa så många varv man kunde. Jag sprang 9 varv och jag höll nästan på att dö. Det är första gången jag behöver duscha en idrottslektion. Riktiga idrottslärare gör mig inte ens varm efter deras lektioner:S

Iallafall just nu sitter jag och käkar en skål havrefras, yummi. För att vara duktig så tänkte jag göra en matteläxa så att jag har den gjord. Sedan ska jag spela spel på Zylom tills middagen är klar. Därefter sticker jag till Matte och myser, myspys :)


Jag älskar honom så jävla mycket!<3

 


Kommentarer

Postat av: Anonym

vad en lycklig kille

2010-03-23 @ 21:59:23
Postat av: Mattias Lindholm

http://www.youtube.com/watch?v=uhEG5WhizpM&feature=related



Just because I remember you as you where. The time you was there.

2011-06-07 @ 17:10:17

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback