"IIIIIIIIII'M HOME!"

Tjena! Nu är jag hemma igen och jag hade det jävligt underbart hemma hos Mattias. Dock var jag jätte trött så för att inte somna i hans famn så åkte jag hem ganska tidigt. Dumma mig! När jag kom hem proppade jag i mig en banan för att den såg så god ut(misstolka inte).

Just nu försöker jag se till så att min kanin, som skuttar runt i mitt rum, inte ska bita på några sladdar. Hon verkar vara lite blyg för först så nosar hon sig försiktigt fram till mina ben. Om jag sedan rör lite på benet så springer hon iväg. Som om jag skulle komma på henne med något, hehe...min kanin är gullig. Jag vet inte vad jag ska göra just nu, det finns absolut ingenting att göra. Dessutom har min pappa tagit över TV:n. Jag får väll kolla om kamerabatteriet har laddat klart och isåfall gå ut och fota lite :)

Vi hörs!:)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback