Home(shit)work!

Jag har precis kommit hem från skolan och som vanligt(känns som det) så sitter jag framför datorn. Idag har jag iallafall en anledning! Jag har tonivs med läxor och jag vet inte hur jag ska hinna med allt. Idag ska jag vara med min pojkvän men jag vet faktiskt inte om det går. Jag skulle behöva plugga hela dagen. Jag orkar inte, varför ska dom ge oss så många läxor? Aja. Imorgon så har jag Nationella prov i engelska, det delarna där man ska läsa och lyssna. Jag börjar 08.15 och provet börjar 08.30, vi får väll hoppas på att det går bra.

Idag fick vi hem den nya H&M katalogen, denna gång Spring/Summer och det ser ut att bli en mycket färgglad sommar. Hm, vi får väll se om mamma går med på att beställa något därifrån, thihi. Någon fin klänning som man kan ha bara ben till på sommaren skulle behövas!



Nu ska jag sätta igång med att svara på frågor om Första världskriget, kul va?;)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback