Födelsedags firande :)


Det vart en suddig bild på tårtan men dom lät mig inte ta en bättre eftersom
dom ville ta sig en bit, haha;)

Idag är det kalas för Vincent som fyllde år i Januari. Hehe, lite sent men han ville firas så mamma och pappa kunde inte säga nej. I alla fall släkten är här och dom ska väll gå snart. Vincent har precis öppnat sina presenter och han fick en parfym och 200 kr. Jag känner att jag är väldigt osocial när jag sitter här men släkten är inte heller jätte social. Min pojkvän kommer hit snart och vi ska kolla på Melodifestivalen som börjar kl. 20.00. Jag hoppas på att Salem Al Fakir vinner ;)

Kommentarer

Postat av: The Terrorist

Happy birthday to vinc (: !! i want a piece of the cakeee !!!



Goodluck for salim :) he is brilliant

2010-03-13 @ 18:55:20
Postat av: lotta

Jisses!!!!!!!!!!!vilken smarig tårta! längtar till sommaren när jag ser den

2010-03-14 @ 20:47:24

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback