Filtrerna har kommit! :)

Skolan vara ganska slapp idag igen, men det är bara skönt. Efter skolan så följde jag med mamma och hämtade Maximus från dagis. Sedan gick vi till Mölnvik(köpcentrum) för att boka en tid hos frisören åt mamma och även köpa varsin glass. Hehe, kallt och gott var det ;) När jag kom hem så tog jag in posten och bland posten så fast det ett paket till mig. Det stod pappas namn på paketet men det var till mig. Det var mina nya filter till min kamera som hade kommit. Jag är verkligen as nöjd och har gått runt och testat filtrerna ganska länge nu :) Det är märket Haida och jag har köpt dom från www.TVspelweb.se. Nu ska jag hjälpa mamma med maten, det blir spaghetti och köttfärssås, och sedan åker jag hem till Mattias. Det ska bli myspys! :D


Soft Focus, Star x4 och CPL. Tack mamma och pappa! :D


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback