Ett steg närmre...

Jag var alldeles nyss ute med mamma och handlade. Jag gick först ner till Expert och tog ett foto till mitt leg, det blev väll bra. Inte världens fulaste och inte världens finaste. Sedan kollade vi runt lite i olika affärer och slutligen så handlade vi mat. Nu så måste jag ringa ett samtal till min trumlärare för att avsluta mina lektioner hos honom. Anledningen är för att det är så tråkigt. Jag vill börja hos min gamla lärare, han är mycket bättre och roligare :)


Mitt trumset, Yahama.


Kommentarer

Postat av: EVA - FOTOBLOGG

SV; Tack så mycket, vad glad jag blir! :D Jag gör jätte gärna en header till dig, om du lämnar din mejl i epostadressrutan så kan vi ju sätta igång! :) Berätta hur du vill ha den, om du vill ha bilder, text osv! ;)

2010-03-24 @ 20:04:33
URL: http://thelifeofeva.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback