Dina och Jovan

Jag och Matte steg upp kl.07.00, gjorde oss i ordningen och stack till bussen. Där såg vi enorma köer och vi fick vänta länge. Bussen kom till slut och jag kom som tur var i tid. På morgonen skulle vi få besök av en jude och en judinna i skolan. Dom heter Dina och Jovan och dom levde under andra världskriget. Det var jävligt intressant att få höra deras historia, det var det verkligen. Bortsett från att man hade lite svårt att höra vad dom sa så var det jätte bra. Det var hemskt att höra hur dom behandlades men tur som var så överlevde dom :')

Under lunchen idag så kommer pappa förbi och hämtar sitt busskort som jag lånade igår. Förresten så löste sig allt igår, vi pratade och det blev massa mys. Just nu så sitter jag och väntar på att nästa lektion ska börja, jag vet dock inte när den börjar. Suck. Jag måste nog dra nu för att kolla läget. Jag hoppas ni mår bra!

Kram.

Kommentarer

Postat av: EVA - FOTOBLOGG

Sv; Vad bra! :) När vill du att jag ska sätta igång? Jag kan när som hälst, men jag kommer vara ganska upptagen nu i helgen men annars kommer jag ha tid när som hälst. Så jag börjar med den viktigaste frågan, hur vill du ha den? Alltså jag kan ju göra mycket mer komplicerade headrar än den jag har på min blogg, men eftersom det är just en fotoblogg så vill jag ha den lite enkel och stilren. :) Så det är bara att börja berätta, vill du ha bilder, vill du ha text, vad vill du ha för typ av header? Du kan antingen mejla eller kommentera, men antagligen får du snabbast svar via kommentar :D

2010-03-25 @ 16:10:05
URL: http://thelifeofeva.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback