08.30!!!

Godmorgon underbara läsare. Idag är det som sagt NP som gäller och ja, jag är faktiskt inte ett dugg nervös. Det där med nervös kommer precis innan provet, då man går in genom dörren och ska sätta sig. Man ser läraren stå där med en beskymrad blick och undrar vad fan det är som kommer hända. Jag hatar verkligen prov, det är hemskt. Aja, det är snart helg och då är det inte långt till nästa prov...men det gör inget. Det är bara min fritid som går åt, hihi.

Jag börjar 08.15 och man får börja skriva 08.30. Det är fan nu ska jag ska vara nervös, varför är jag inte nervös!?

Jag avrundar det här inlägget med att skicka EN STOR FET KYSS till min pojkvän :D<3

Ciao!


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback