-

...om detta må ni berätta...

Hur fan kan man vara så hemskt som Hitler var? Jag förstår inte hur en människa ens kan bete sig så mot en annan människa. Vad Hitler gjorde bevisar vad VARJE männsika är benägen att göra. Jag anklagar inte någon för något men alla kan. Ni kanske inte vill men med lite hjärntvättning så går fan allt.

Nu orkar jag fan inte tänka mer, jag har tänkt tillräckligt idag. Jag längtar till morgondagen då jag åker till Mattias och sover över hos honom. Jag hoppas hans pappa sover borta på lördagen för då kan jag spendera nästan hela helgen med honom. Han är den enda som bryr sig. Det har varit jävligt deppigt idag och jag tror(hoppas) att det kommer vara bättre imorgon.

Jag ska se lyxfällan snart, det börjar klockan 21.00, och sedan ska jag gå och lägga mig. Det blir väll en kopp te på det också, mums.

Kraaam! :)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback