Vaaaaaaaaaaarmt!

Haha! Igår vart det ingen som helst uppdatering och jag vägrar be om förlåtelse. Det är sommar och inte fan ska man sitta inne. Men jag kan åtminstone blogga mer idag som komp. Iallafall. Det var ingen som ville gissa vart jag skulle igår så jag får väll svara på den fråga själv. Igår stack jag och familjen till beachen direkt efter frukost. Väl där nere mötte vi även upp Mattias. Jag skulle ta mitt första dopp och det gjorde jag, haha. Det tog inte så lång tid och för att slippa lida så kastade jag mig i. Det var faktiskt inte så kallt och jag låg i ett tag. Sen gick jag upp och la mig en stund och åt lunch. Efter det stack jag och Mattias till honom. Där åt vi, tog en lång promenad och mös i soffan med Marabou :) Sen somnade vi och vaknade vid 10.00 idag.


Jag vaknad upp med världens mensvärk och trodde att jag skulle dö. Haha, detaljerna vill ni inte veta men jag blev pigg efter det iallafall. Efter att vilat ett tag ick vi upp och åt frukost. Sedan bestämde jag att vi skulle in till Nacka och kolla på sommar rean. Det var ingenting speciellt men jag kom hem med en tjocktröja iallafall. Den kostade 99 kr och den satt perfekt. Men varför jag köpte en tjocktröja på sommaren har jag ingen aning om.
Efter det tog vi bussen, han åkte hem och jag åkte till stranden där jag trodde att min familj skulle vara. Vi hade nämligen bestämt att vi skulle vara där men icke. Jag satt och väntade i värmen i 20 minuter och sen väntade jag 20 minuter extra på bussen. När jag kommer hem var det ingen hemma men nu är halva familjen hemma iallafall.
Haha, det är för varmt för att vara inne så jag ska ta något svalkande och gått ut och sätta mig. Vi hörs snart igen! :)<3



Cubus 99 kr, mysig som f*n! ;)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback