Upplockad av en golfbil! :D

Jag har precis kommit hem från Mattias och sitter här och väntar på lunch. Men gissa vad som hände när jag skulle gå hem från bussen! Haha, ni kommer aldrig tro det och jag har nog aldrig skratta så mycket. När jag gick där och tänkte på Mattias så kom det en man i 40 års åldern och hans lilla son i en golfbil och frågade "Vill du hänga med genom skogen?". Jag satte mig där bak och det var fan som Grönalund och han sa det "Äsch, du behöver inte åka till Grönalund, du kan åka med mig i min golfbil istället". Haha, om han inte var så rolig så skulle jag ha trott att han va en pedofil. Hans son var så gullig för han satt och skratta åt mitt garv och frågade hela tiden varför jag skrattade. Det var så himla pinsamt för jag skrattade verkligen hela tiden och jag kunde inte sluta. Shit, den där åkturen förlängde livet med 40 år! ;)





Crazy! Jag hoppas det händer fler roliga saker idag! :) Men nu ska jag äta lunch, vi hörs! :)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback