Trodde att mitt portugisiska temprament skulle ta över!

Jag och Mattias bestämde för en timma att vi skulle åka till Nacka. Vi skulle bara duscha och fixa oss.

Jag: Jag hoppar in i duschen nu.

Mattias: Jo, jag med.


Efter en timma...

Jag: Jag har duschat klart nu. Är du klar?

Mattias: Jag hoppar in i duschen nu. Jag var tvungen att göra det, det, det och det.



Haha, det där är ett bevis på att killar är värre än tjejer. Inget taskigt menat älskling men du är rolig du. Jag litar på hans "Jag lovar att skynda mig, jag står i duschen nu". Nu ska jag torka mitt hår och fixa mig lite. Sedan ska ni få er en liten titt på KISS konserten :)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback