This Is It

Hehe, ja...det blev inte så lyckat kan man säga. Jag läste i sisådär 10 minuter och åt upp en patron sedan somnade jag. Men som tur är hann jag sätta alarm och så jag vaknade 30 minuter senare. Sen dess har jag letat jobb, gungat med Maximus och gått runt som en vilsen höna. Jag har haft så himla tråkigt. Snart börjar iallafall This Is It på 3:an så det ska jag se. Det roliga med den dokumentären är att när dom gjorde reklam för den så sa dom att den bara skulle gå på bio en viss tid. Den skulle absolut inte visas på TV eller säljas. Men nu? Jo, den går på TV och den säljs överallt. Haha, riktigt misslyckat det där! ;)

Aja, nu ska jag kolla på fotboll med pappa och sedan byter vi kanal till 3:an. Vi får hoppas att dokumentären är bra annars blir jag emo! :)



Har ni sett dokumentären?;)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback