Midsommar!

Igår var det midsommar och först vill jag bara önska er en glad midsommar i efterskott. Haha, jag hade verkligen inte tillgång till en dator igår. Jag var upptagen med att fixa med festen här hemma. Men! Festen blev otroligt bra och det kom jätte mycket folk. Det var släkt och annat folk här och allt var toppen. Vi 13.00 tiden åt vi sillunch som var jätte gott. Jag har lärt mig att äta sill nu, hehe. Vid 16.00 tiden spelade Portugal mot Brasilien så alla portugiser satt i vardagsrummet och kollade på matchen. Matchen slutade tråkigt nog 0-0 men portugiserna var nöjda med att Portugal inte hade släppt in några mål. Efter det satte männen igång grillen och sedan var det full gång. Det var fint väder, allt var jätte trevligt och otroligt roligt. Jag somnade belåten och likaså Mattias. Dock vet jag inte hur den där filmen slutade...haha!

Hur var eran midsommar?:) Snälla, berätta!



Idag är det regn och jag sitter här i mitt mörka rum. Jag har absolut ingenting att göra eftersom mina vänner antingen är bakfulla eller inte orkar göra någonting. Men, skit i det. Det regnar ju så det är ändå inge bra väder att vara ute i. Jag får väll sätta igång där filmen som jag och Mattias åg 10 minuter av. Mattias har förresten åkt hem för länge sen för han skulle få hem gäster. Hm, den här dagen får bli en slapp dag. Imorgon börjar allt igen, och vi hoppas på sol och inte regn.

Hur mår ni idag? Några av er kanske drack för mycket? Eller fortsätter ni idag?;)


Kommentarer

Postat av: Johanna

Sv: Man tackar så mycket! ;D

Låter som en riktigt lyckad midsommar!

2010-06-26 @ 15:03:03
URL: http://brokenandfixed.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback