Måste hitta ett par skor till balen!

Vaknde för inte så länge sen men har hunnit göra en hel del saker faktiskt. Jag har ätit frukost, solat, handlat med mamma, solat och lekt med Maximus! :)

Jag är ledig idag som sagt och har några saker jag måste göra. Imorgon är det bal och jag har inte hittat ett par skor än. Haha, kris! Nej, men jag tänkte åka in till stan om en liten stund och leta lite. Jag är dock ingen fantast på sådant men jag ska försöka. Min pappa ska också in till stan med Maximus och träna med honom. Det kallas Move&Walk och är ett center för barn som har svårt. Min bror är redan bäst så jag förstår inte varför han ska gå där?;)

Nu måste jag hoppa in i duschen en snabbis för jag ser inte klok ut. Vi hörs! :)


Det är världens finaste väder ute och dom kloka sitter ute och har det mysigt :)


Joseeefiiine!


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback