KISS 12 JUNI 2010, amazing!

Vi stod där vid ett galler vid framsidan och bara väntade på att någon skulle ge oss biljetter. Till slut kom det fram en vilsen man till paret brevid oss och sa "Här, ta den, ge den till någon annan". Paret skakade på huvudet och snabb som jag är så sa jag "Jag kan ta den!". Mannen gav mig den, skakade hand med mig och gick snabbt iväg. Tack, Peter Lundsten! Iallafall, jag trodde att jag hade fått två biljetter men det var bara en. Det var då det blev bråk och Mattias stack hem. Jag var dock för glad för att missa konserten så jag gick in. Jag pressade mig fram och stod tillslut brevid ett helt gäng grabbar.

Det var två förband, Mustach och Europe, och dom spelade i en timme var. Dom slötittade jag på förutom när Europe spelade "Final Countdown" som många nog har hört. Publiken var helt galen då. När Kiss började spela blev jag besviken för öppningen var inte lika cool som för gången. Konserten var ändå superbra fast inte lika bra som förra gången när jag darrade av lycka när konserten var slut. Dom spelade klassiker, gamlingar och även nya låtar från Sonic Boom. Jag och grabbarna, jag stod med, hade jätte kul. När slutet närmade sig så lyssnade jag på dom två sista låtarna när jag försökte trycka mig ut genom Stadion. Jag ville nämligen inte trängas med 30 000 andra på tunnelbanan sen. Smart som jag var gick jag tidigare men hörde ändå dom sista låtarna.


När jag skulle hem sen så var jag nästan död, men jag levde fortfarande. När jag kom hem till Mattias så blev det bråk och sedan kärlek igen. Jag var nästan tvungen att gå hem men det löste sig och jag sov över hos honom.




Ni får mer bilder senare! :)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback