Ingen Mattias här

Gårdagen var rätt okej tills Mattias mådde illa och var tvungen att åka hem. Han skulle sova hos mig egentligen men han åkte hem ifall han hade blivit magsjuk. Han ville helt enkelt må illa hemma istället för hemma hos mig, jag förstår honom. Men jag somnade utan honom iallafall och äntligen fick jag hela sängen för mig själv. Det var riktigt skönt att få breda ut sig!

Idag skulle jag, mamma, pappa och Mattias åkt till stan men pappa har nyss opererat sig och har fortfarande ont. Han mår tydligen värre idag så han orkar inte. Jag vet inte om jag och mamma åker in till stan bara för att ha något att göra iallafall. Jag ska nog fråga henne snart :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig fräsch. Sedan får vi se hur det blir! ;)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback