Idag ska jag...

hjälpa mamma på tomten och få fint på altanen inför festen på lördag. Den där festen på lördag är en liten fest för mig och Maximus tillsammans eftersom att vi har fyllt år. Iallafall, så idag ska jag klippa gräset och hjälpa mamma att plantera blommor. Just nu är hon och en jobbarkompis till henne och köper flera säckar jord och även blommor. Om jag tittar ut ur fönstret så kan jag se att det ser rätt gräsligt(hahaha, jag vette fan vad jag ska använda för ord annars) ute på tomten.

Nu ska jag lyssna lite på musik och vänta på mamma, sen är det bara att hugga tag i gräsklipparen! ;)



Bilder från igår i Grisslinge. Jag badade dock inte, det var så jävla kallt!


Kommentarer

Postat av: S

Haha, grattis i efterskott då xD

Jag sa ju att det var isskalltt!

2010-06-17 @ 13:09:45
URL: http://energiboll.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback