Hur tråkigt kan man ha egentligen?

Man kan inte ha tråkigare än vad jag har just nu. Man kan inte ha tråkigare än vad jag hit intills haft idag. Jag har spenderat hela min dag i soffan med laptopen i knät. Det enda jag har gjort är att duscha. Just nu kollar jag även på en fotbolls match mellan Portugal och Nordkorea. Det står 1-0 till Portugal och jag är någolunda glad. Annars är jag bara deppig pga vädret och seg. Vi får hoppas att det händer rolgare saker när Mattias kommer och sover över sen! :) 


Känner mig seg, trött och värdelös...likt denna skapelse -.-'


Kommentarer

Postat av: J

Hej!

Jag kollar bara in här för att fråga vad du brukar göra när du vill att tiden ska gå snabbare? :)



Känner mig likadant!

Ha det gött och hoppas du hittar lite energi och ngt att göra ^^

Postat av: J.

Sv: Oj, då får man gratulera ;D Hur länge har du bott här då? :)

Jag brukar inte göra så jättemycket men eftersom jag saknar min pojkvän så mycket och vill att tiden ska gå snabbt tills vi träffas igen känner jag att jag måste hitta något kul att göra under tiden!



Men jag brukar titta på film, vara social på msn och sen försöker jag hitta på så mycket som möjligt med mina vänner ^^



Nu under sommaren (när det är fint väder) blir det ju sol, bad, tältning osv :)

2010-06-21 @ 15:41:25
URL: http://brokenandfixed.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback