Hungrig som ***!

Den här känslan alltså. Att både var hungrig och trött på samma gång är inte kul. Först värker det i magen och sedan kan man inte hålla upp ögonen. Man kan inte sova för då vet man att man kommer må för dåligt för att kunna äta sen när det blir mat. Pappa sitter på bussen på vägen hem och ska på min begäran köpa thaimat. Jag orkar inte vänta på att han ska laga maten. JAG ÄR VRÅLHUNGRIG! :( På datorn finns det absolut ingenting att göra förutom att tvinga sig själv att blogga(precis det jag gör nu). Jag kan dessutom inte lägga mig och läsa en bok för då kommer jag somna med boken i famnen. Gah, förlåt för att jag klagar så himla mycket men det är en del av livet.


Fina bilder blir fula när dom laddas upp på bloggen!


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback