Godmorgon alla söta och mindre söta! :)

Idag fick alla 9:or en liten sovmorgon och vi börjar om sisådär 30 min. Jag vet inte om det kommer bli så men jag tror att det bara är jag som kommer komma till skolan idag. Jag har inte festat, jag har inte sovit över hos Rebecka och jag somnade vid 22.00. Alltså, jag är inte äckligt bakfull, jag har inte sovit över hos någon och jag är faktiskt ganska pigg. Smart drag va? Igår kväll tänkte jag att jag skulle stanna hemma idag men det känns som himla tråkigt att sitta här hemma. Ingen är hemma och jag har absolut ingenting att göra. Dessutom har jag bara 2 lektioner idag så det ska jag klara, haha.

Just nu sitter jag och äter Special K och det är INTE för att jag vill gå ner i vikt. Utan vet ni hur goda dom här flingorna är? Ni borde testa! Till och med min lillebror äter dom, och det kan knappast vara för att han vill gå ner i vikt? Senare idag blir det nog myspys hemma hos Mattias med en film och lite godis. Vi kanske drar till någon kompis, vi får se! :)


Mattias ringde hem till mig och sa att han hade skickat sms och ringt mig flera gånger.
Problemet är att jag inte har hört någonting och min mobil har inte fått några sms. Vilket mysterium! xD


Men jag är glad ändå! :D


Ni kanske inte ser det på bilden men hon är jäääävligt kissnödig! xD


Boys and girls, inlägget leder mot sitt slut. Celi är kissnödig och jag måste gå ut med henne. Sedan åker jag raka vägen till skolan för jag börjar om 9 minuter. Fun? Hell no!


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback