Ever been in love this much!

Godmorgon söta människor! Idag vaknade jag upp kl 07.00 brevid världens sötaste pojkvän. Sedan somnade vi om och vaknade vid 08.00 igen. Mattias var tvungen att gå upp och jag följde självklart med. Just nu är han och jobbar och jag saknar honom som in i helvete. Jag lovar er, han är världens sötaste pojkvän, det finns ingen bättre. Jag älskar honom så himla mycket! Just nu sitter jag och lyssnar på Hoffmaestro och gnuggar mig i ögonen. Jag är jätte trött men jag orkar inte gå och lägga mig.

Idag ska jag hem till Emelie och fira henne, hon fyller nämligen 17 år. Jag blev bjuden igår på fika av hennes mamma nere vid pizzerian och det är självklart jag måste gå. Det är bara det att jag inte har någon present. Hennes mamma sa att jag kunde köpa smink men jag tycke det är så himla tråkigt! Äsch, vi får se...jag är ju bra på att äta tårta annars, haha ;)

PLUGG! Nästa vecka är sista veckan i 9:an, jag slutar på torsdag och det känns skönt. Dock har vi en No lärare som hatar oss, JAAAANNE! Han har lagt ett atom-fysik prov imorgon på morgonen och det känns jävligt segt. Varför ska jag kunna något om atomer? Snälla, det är en väldigt liten del av mig men och? Så, ja...jag måste plugga idag. Jag trodde det här skulle bli en pluggfri helg men icke. Nu ska jag försöka lugna ner mig med musik och kanske lite bus med Maximus. Han står här brevid mig just nu, hehe :)



Känner mig som trötter just nu!


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback