Bad i simhall på sommaren?

Är detta okej? Nej! Detta är inte okej. På sommaren ska man bada utomhus! Iallafall igår frågade mamma mig och Mattias om vi ville följa med henne och Maximus och bada i simhallen idag. Jag är badat där några gånger och tycker det är riktigt tråkigt, så jag sa kanske. Dessutom är priserna skyhöga! Jag hade hellre viljat bada ute idag men det är halv storm och solen tittar bara fram i bland. Vi får se hur det blir. Just nu ligger mamma och sover. Hehe, gårdagen var ingenting att prata om. Jag och Mattias låg och slappade hela tiden förutom när vi gick ner till affären två gånger. Första gången för att köpa middag och andra gången för att köpa några få ingredienser till kladdkaka. Vi kollade även på film och gåt godis. Det regnade igår så det är därför.

Hur har ni haft det dom två senaste dagarna och vad ska ni göra idag?:)


Liten del av simhallen :)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback