Är man bäst så är man!

Kladdkakan blev jätte bra och alla älskade den. Mamma som precis hade kommit hem från jobbet avgudade den, hehe. Jag och Mattias satt och kollade på Ugly Betty medans vi åt kladdkakan och myspyste. Prova att dricka mjölk till kladdkakan, det gjorde vi och det var jätte gott! :)

Vi har även kollat på en film som heter Youth In Revolt och det var någolunda bra. Det är en komedi och handlade självklart om en kille som är oskuld. Han drömmer om att få ha sex, blir dissad av massa sexiga tjejer och hittar en tjej som ja, ni fattar. Jag orkar inte förklara, hehe. Klockan är mycket och Mattias har precis stuckit. Jag tänkte dra mig mot sängen och läsa lite :)

Imorgon ska vi ha idrottsdag och jag orkar ärligt talat inte vara med på den och dessutom så har inte min mens försvunnit. Vi får hoppas på att pappa och mamma låter mig vara hemma imorgon för jag vet inte vart vi ska vara, ännu mindre när vi ska vara där. Det känns inte sådär jätte bra men jag ska nog fixa det där ska ni se, haha.





Mina bilder suger så hårt men ni får ta det som finns. Nu ska jag borsta tänderna, läsa och förhoppningsvis somna. Vi hörs imorgon! :)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback