5 kladdkakor och en tårta!

Nu ska jag ner och handla tillräckligt med ingredienser så att jag kan göra kladdkakor och tårta. Imorgon kommer det 20 pers hem till oss och firar mig och Maximus. Därför måste jag ställa mig och göra 5 kladdkakor och även en tårta. Mattias möter mig och hjälper mig, sedan kommer jag stå och baka hela dagen. Jag skulle ha gått på Miss Li som spelar på Grönan idag men tyvärr hinner jag inte. Dessutom är vädret inte det bästa och jag å' Mattias orkar inte.

Nu ska jag möta Mattias och eftersom jag måste baka idag så blir det inget mer på bloggen idag, vi hörs! :)



Nu kunde man visst ladda upp bilder, suck!


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback