Tips till er som vill hålla ansiktet borta från finnar ;)

Enda sen sommaren började så har jag tvättat ansiktet med kallt vatten några gånger om dagen. Det har blivit så automatiskt eftersom det är så varmt. Men jag har märkt att min hy har blivit mycket bättre på grund av det. Jag har inte haft en endaste finne sedan jag började tvätta ansiktet. Det är ingenting man lider av eller tycker är jobbigt för det är härligt att tvättat ansiktet. Det kostar heller ingenting, man behöver inga produkter som kostar pengar. Bara lite vatten! :)

Jag är jätte glad över att mina finnar håller sig borta, jag mår så bra av det. Finnar är ingenting roligt, dom gör bara ont och man lider av det. Min metod funkar för mig, men om det funkar för just dig vet jag inte. Men du kan ju testa, ellerhur? Man ska inte behöva lida! :)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback