Myskväll hemma hos Mattias

Jag har precis ätit grillad kyckling och potatissallad med familjen. Dom tuggorna jag fick i mig var goda och coca colan gjorde mig något gladare. Iallafall, jag och Mattias blev sams tillslut. Jag tänker inte berätta allt i detalj för det är privat. Allt är känsligt just nu men jag ska försöka göra kvällen så bra som möjligt. Jag sticker hem till Mattias med jordgubbar och två filmer. Sedan får vi se vad som händer. Jag sover nog över där om jag inte kommer hem sent. Nu ska jag göra mig i ordning och fixa lite, vi hörs senare eller imorgon. Kram! :)



Jordgubbaaaaar gör mig på bra humör :)


Kommentarer

Postat av: Anonym

haha det beror nog på att jag har så schyssta brorsor det ! :)



det tycker jag, det blir mycke roligare då :D

2010-07-16 @ 19:37:12
URL: http://mmikaelamornesten.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback