Liten stund för mig själv

Jag sov hos Mattias igår och allt gick bra förutom natten. Mattias snarkade på grund av sin allergi så han höll mig vaken. Idag har jag iallafall varit inne i staden och försökt hitta ett par sommar skor. Tyvärr är det inga skor som vill passa mig och min lilla prick. Ja, jag har ett fult födelsemärke på foten som är lika stor som en pennas omkrets och jag skulle ta bort den om jag fick. Jag kan inte ha ballerina skor på grund av att den syns. Det har alltid varit så när jag åkt in för att leta och jag har tillslut åkt hem helt galen. Jag får helt enkelt vänta till nästa sommar och se om det är någon designer som vill designa något fint som passar mig och mina lilla prick. Nu ska jag laga tacos med mamma, vi hörs senare! :)


Kommentarer

Postat av: Anonym

förlåt att jag höll dig vaken :/ det var inte meningen!

2010-07-25 @ 08:52:11

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback