Jävlar vad mycket klockan blev!

Vaknde för inte så länge sen och upptäckte att jag precis har sovit bort hela dagen. Det känns fan inte bra att vakna så sent. Men jag har sovit ut själv och i min egna säng vilket var länge sen. Iallafall, jag har precis gjort te till frukost. Det finns inget smör så kan inte göra en macka vilket jag skulle vilja. Jag förtjänar nog ingen frukost eftersom jag vaknade upp vid lunch, haha. Man tar det man har och håller käften helt enkelt. Jag hoppas jag får något riktigt smarrigt till middag istället. Mamma och Maximus har iallafall varit duktiga och gått upp tidigt. Dom hade tänkt åka till Nacka Forum for some shopping. Vem om inte jag hakar på? ;) Jag ska bara dricka upp mitt te och dom ska bara äta lunch sen drar vi! :) Vi hörs senare!


Kommentarer

Postat av: Anonym

så fin du är !

2010-07-29 @ 12:39:53
URL: http://lowah.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback