Jag hatar sådana...

filmer där dom slåss och slåss hela tiden. Det räcker inte med en höger utan motståndaren ska verkligen vara täckt av blod. Man ska heller inte se att människan var en människa från början utan man ska slasha kroppen i flera delar. Jag hatar verkligen när två människor slåss medvetet! Ja...varför jag skriver det här är för att just nu sitter min familj och min pojkvän och kollar på en ninja film. Jag kollade lite i början men det blev tillslut för mycket. Jag förstår inte hur man kan kolla på sådant. Jag är en sådan som hellre kollar på komedier eller "kärleks komedier". Det är en genre för mig, jag behöver inte se en massa blod och det glädjer mig. Vad tycker ni? Klarar ni av att sådant?

Har ni sett den här filmen?;) Det är den dom kollar på. Sjuk film om ni frågar mig :)

 


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback