Jag är deprimerad!

Det var jätte mysigt och så på stranden. Vi åt middag som pappa hade tagit med sig och bullar som efterrätt. Vi badade och hade jätte roligt. Mamma badade också vilket förvånar mig eftersom hon är badkrukan i familjen. Men när jag kommer hem efter att ha handlat med mamma och ska leta efter min ring...och det här är så jävla pinsamt att jag dör. Iallafall, jag kommer hemma och ska leta efter min ring som jag hela tiden har intalat mig själv att den ligger på skrivbordet eller i badrummet. Ligger den där? Nej! Jag börjar leta som en jävla idiot men hittar den inte. Så just nu ligger jag inne på rummet och är nära till gråt. Jag känner mig hopplös, värdelös och elak! Jag är deprimerad så det blir inga fler inlägg för idag. Hejdå! :(


Kommentarer

Postat av: Anonym

sånt som händer, du är inte elak. Skönt att du hittade den.

2010-07-25 @ 08:56:52

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback