Hemma igen efter en sväng...

runt jorden. Jag har redan att planerat att jag ska ut som ni vet efter förra inlägget. Ikväll ska jag på Kristian Anttilla med Ida, Sofia och Mattias. Jag har aldrig lyssnat på Kristian och tycker egentligen inte att han är särskilt märkvärdig. Men jag vill ha något att göra så jag tvingar mig själv. Dom två senaste dagarna har varit toppen förresten, awesome. Men jag har gått ner 3 kg på bara några dagar, det är fan inte bra. Jag har fan blivit helt cp. Dessutom funtar jag på att stänga ner den här bloggen, vi får se. Det är fan ändå ingen som läser skiten. Men nu ska jag fixa mig inför ikväll, ska träffa dom andra om 50 minuter. Vi hörs! :)


Kommentarer

Postat av: Anonym

Stäng inte ner :OO

2010-07-27 @ 11:12:43
URL: http://energibollen.tumblr.com/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback