Hejdå Jocke!

Inatt vid 6-tiden tog Jocke och hans gäng planet till Grekland och dom är väll framme nu. Han ringde mamma förut och jag hoppas det gick bra på planet, haha. Ha så roligt...do your thing! ;) Hm, sedan kan jag även säga att Vincent också har åkt iväg. Han är på en dagskryssning med en kompis och kommer hem sen ikväll. Jag hade hoppats på att han skulle ha åkt över natten men aja. Nu är det bara jag och Maximus kvar i barnaskaran här hemma. Jag får en känsla av att mamma och pappa tycker det är jävligt skönt.

Haha, iallafall...jag vaknade för kanske en timme sedan. ******* har stuckit hem men kommer tillbaks snart igen. Just nu sitter jag och njuter av livet medan jag lyssnar på härlig musik. Min dag har inte startat riktigt ännu men snart så. Ikväll ska jag på konsert på Grönalund igen. Den här gången ska jag se H.E.A.T, om ni vet vilka det är. Egentligen är dom inte bra men vafan, det är GRATIS! :D

Nu tänkte jag ladda upp lite bilder från gårdagens konsert ;)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback