Glass i solen

Dagen började med en härlig frukost och en rejäl dos av sol. Vi får hoppas att jag fick lite färg för min bror är fan brunare än mig(ni ska se hans arsle jämfört med hans rygg, haha) :bigeyes:Efter det bestämde vi oss för att göra något, vad som helst alltså. Mamma skulle nere och lämna tillbaks filmerna som pappa lånade förut så det passade perfekt. Vi åkte med henne och lämnade filmerna och åt samtidigt glass i solen. Vi var även på affären och handlade middag och godis tills ikväll. Det har varit jätte fint väder tils nu när molnen kommer fram och hotar oss med regn. Så att vara ute ikväll känns inte så jätte lockande. Ikväll gissar jag på mys framför TV:n med godis och Mattias, vilket låter lockande :) Vi får hoppas på att det går något bra! Så...vad ska ni göra ikväll då?;)


Strawberry White är min favorit, vilken är din favorit?


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback